
Heb ik een website nodig en is WordPress de juiste oplossing?
Heb ik een website nodig en is WordPress de juiste oplossing?
Je hebt misschien al een website. Sterk werk! Maar hoe blij ben je er eigenlijk mee?
De gewoonten van je klanten evolueren snel en nieuwe technologieën veroveren het internet stormenderhand. Je aanwezigheid online is de eerste stap, maar het bijhouden van het nieuwe is net zo belangrijk. Je staat mee tussen de miljarden websites op het web. Maar hoe zorg je ervoor dat je opvalt en vooral de juiste mensen bereikt?
Bij Digital Flamingo weten we dat een succesvolle website zoveel meer is – het moet er niet alleen mooi uitzien, maar vooral goed werken en aan je zakelijke doelen voldoen. We zijn er om je te helpen.
Hier sommen we 10 duidelijke tekenen op die aantonen dat je waarschijnlijk een nieuwe website nodig hebt.
Hoewel deze lijst niet is ingedeeld in termen van belangrijkheid, is het feit dat je website niet responsive is een behoorlijk belangrijke reden voor je om aan een nieuwe te gaan denken. Een responsive webdesign moet ervoor zorgen dat je website correct wordt weergegeven op verschillende apparaten en dat een vlotte en gemakkelijke gebruikerservaring naar elk scherm wordt vertaald, of het nu een desktop-pc, laptop, tablet of mobiele telefoon is.
Volgens recente analytics gegevens overtreft mobiel gebruik al snel desktop gebruik als de manier om op internet te surfen, waarbij nu meer dan 60% van de gebruikers dit vanaf hun smartphones doet. Nu, meer dan ooit, kunt je het je niet veroorloven je klanten weg te sturen, alleen omdat ze op een niet responsive website zitten.
Heb je onlangs een rebranding ondergaan en je huidige website laat dit niet zien? Dat is echt een afknapper. Je hebt een nieuwe nodig.
Voor de meeste bedrijven is digitaal tegenwoordig een primaire manier van communiceren. Als je website niet overeenkomt met je merk, stuur je mogelijk een verwarrende boodschap naar je potentiële klanten en dat is nooit goed.
De meeste internetgebruikers verwachten dat een pagina in 2 seconden of minder wordt geladen. Het merendeel besluit dan ook een website te verlaten die meer dan 3 seconden nodig heeft om te laden. De oplossing ligt voor de hand – om je bezoekers op de site te houden, moet je ervoor zorgen dat deze onmiddellijk wordt geladen. Als je website er eeuwen over doet om op het scherm te verschijnen, is het hoog tijd om na te denken over een nieuwe. Gelukkig is het hier bij Digital Flamingo een van onze grootste prioriteiten om ervoor te zorgen dat de snelheid van je site een van de belangrijkste prestatie-indicatoren is.
Als je site te traag is loop je veel tijd mis. je verliest hoogstwaarschijnlijk potentiële klanten en schaadt het resultaat van het Google-algoritme. En we weten allemaal dat Google keizer is.
We noemen het slechte User Experience (UX) en we zien het veel: te ingewikkelde sitenavigatie, verborgen en ontoegankelijke inhoud, gebrek aan call-to-actions. Als dit je allemaal bekend in de oren klinkt, is er geen tijd te verliezen en zou je meteen aan een herontwerp moeten denken. Het upgraden van je website naar een meer intuïtieve zal je al snel winst opleveren.
Allereerst, wat is het bouncepercentage in Flamingo’s naam en waarom zou je je er druk om maken? Volgens Google is een bounce een sessie van één pagina op je site. Is het een slechte zaak? Welnu, als het succes van je site afhangt van het feit dat gebruikers meer dan één pagina bekijken, dan is een hoog bouncepercentage inderdaad slecht.
Er zijn tal van redenen waarom je bouncepercentage hoog is, zoals een verwarrende gebruikerservaring, onleesbare inhoud, een onaantrekkelijk ontwerp of gebrekkige functionaliteit. Gelukkig voor jou kan een nieuw herontwerp van je website daarbij helpen.
Het belangrijkste: ben je tevreden met je website? Ben je er trots op? Vind je dat het een goede en correcte indruk geeft van je bedrijf? Nee? Je hebt een nieuwe website nodig. Het is geen verrassing, maar consumenten zien liever iets moois in plaats van eenvoudig en duidelijk.
Door je merkimago op elk kanaal te behouden, kan je de concurrentie een stap voor blijven. Als het op je website aankomt, zal het up-to-date houden en in overeenstemming zijn met recente trends je zeker helpen om voorop te blijven lopen.
We kunnen ons niets ergers voorstellen dan dat – niet in staat zijn om updates aan je website door te voeren zonder een IT specialist te betalen is gewoon niet goed en achterhaald. Al was het alleen maar om deze frustratie te voorkomen, is het de moeite waard om een nieuwe website te overwegen met een goed content management systeem erachter. Bij Digital Flamingo zorgen we ervoor dat de backend van elke website die we bouwen eenvoudig en intuïtief is. Het is jouw website en jij kan hem beheren waar en wanneer je maar wil.
Je hebt vast wel eens gehoord van de mysterieuze SEO. Zoekmachine Optimalisatie gaat vaak over het maken van kleine aanpassingen aan delen van je website. Als ze afzonderlijk worden bekeken, lijken deze wijzigingen misschien maar kleine verbeteringen, maar in combinatie met andere optimalisaties kunnen ze een merkbare impact hebben op de gebruikerservaring en prestaties van je site in organische zoekresultaten.
Veel van de hierboven besproken punten hebben invloed op de positie van je site in Google. Dit is iets dat gemakkelijk kan worden verbeterd met een nieuwe website, aangezien technische SEO bij Digital Flamingo een van onze prioriteiten is.
Ga op je buikgevoel af. Als je het knagende gevoel hebt dat je website een opfrisbeurt nodig heeft, is dat waarschijnlijk zo.
Geweldig! Ik heb enkele belangrijke vragen voor je in een handig formulier verwerkt.
Heb ik een website nodig en is WordPress de juiste oplossing?
Wil je je website opnieuw laten ontwerpen of wil je je merk opfrissen? Je bent bij ons aan het juiste adres.
Daar zijn we bij Digital Flamingo goed in. Maar allereerst: elk project heeft een briefing nodig. Hoewel we onze klanten helpen bij het bepalen van hun doelen en strategie tijdens ons ontdekkingsproces, zijn er bepaalde dingen die je zou kunnen overwegen bij het plannen van je nieuwe project.
Je hebt misschien al een website. Sterk werk! Maar hoe blij ben je er eigenlijk mee? De gewoonten van je klanten evolueren snel en nieuwe