5 tips om rendement uit je website te halen
Als je een eigen website hebt, wil je natuurlijk dat die ook rendement oplevert. Dat betekent dat je bezoekers betrokken
Bij alle services is het van cruciaal belang dat we de resultaten die we binnenhalen, kunnen volgen, zodat jij volledig begrijpt waar je resultaten precies vandaan komen. Ik help je een helder inzicht te krijgen in je publiek door middel van analysediensten. Online analyses zijn de manier waarop ik de meeste van mijn beslissingen neem en een effectieve marketingstrategie lever. Met nauwkeurige tracking optimaliseer ik elke campagne die ik voer om nog betere resultaten te behalen.
Met een overvloed aan informatie die constant door je bedrijf stroomt, kan je er misschien geen idee van krijgen. Ik vis naar analytische gegevens zoals flamingo’s naar hun garnalen vissen. Na analyse kan je belangrijke gegevens bekijken, zoals:
Clicks zijn geweldig, maar de verkoop is waar de inkomsten liggen. Dat krijg je niet zonder ervoor te zorgen dat je website is geoptimaliseerd voor conversie. Als je je louter focust op het genereren van verkeer naar je website zonder na te denken over manieren om dat verkeer om te zetten in klanten, ga je niet het gewenste rendement van je digitale marketing zien.
CRO of Conversion Rate Optimization verbetert de gebruikerservaring (UX of ‘user experience’) van je websitebezoekers. Door het aantal conversies te verhogen, verhogen je ook de ROI van al je lopende campagnes. Waar landen mensen en waar haken ze af? Met behulp van de data-inzichten van je website kunnen we de gedragsstroom in kaart brengen.
Maar wacht, er is meer!
Er bestaan heatmaps om daadwerkelijk te zien hoe je bezoekers door je site gaan. Hoe lang blijven ze op de pagina? Waar klikken ze? Hoe ver scrollen ze? Heatmaps maken het direct visueel en duidelijk. Zo weten we perfect wat werkt en waar acties ondernomen moeten worden.
Maar wacht, er is meer!
Wil je er nog een schepje bovenop doen? Het wordt echt niet straffer dan sessie-opnames.
Om de bezoekers van je website grondig te kunnen begrijpen, is er veel meer nodig dan alleen het analyseren van cijfers.
Met sessie-opnames kunnen we actuele opnames bekijken van wat er werkelijk gebeurt op je website. Echte, geanonimiseerde gebruikers die interactie hebben met je website. Kruip in de hoofden van je bezoekers. Kijk hoe ze over bepaalde items bewegen, hoe ze scrollen, klikken of zelfs ronduit gefrustreerd raken. Kijk wat mensen op je website doen, hoe ze het doen, waar ze moeite mee hebben en wat hen tegenhoudt om te converteren.
Als je een eigen website hebt, wil je natuurlijk dat die ook rendement oplevert. Dat betekent dat je bezoekers betrokken
Ontdek hoeveel een website laten maken echt kost en waarom het een slimme investering is voor je bedrijf. Leer de prijsranges voor eenvoudige, zakelijke en uitgebreide websites, en hoe een website je omzet kan verhogen. Neem nu contact op voor een prijsofferte op maat!
Je hebt misschien al een website. Sterk werk! Maar hoe blij ben je er eigenlijk mee? De gewoonten van je